Orice clipă fără scris e irosită!

 Etra ktrnc dakjhdkazx ahkhljfkaj, nu are importanţă ce sriu, important e să scriu, orice clipă mi se pare trăită în van, dacă nu aştern măcar două cuvinte pe o bucăţică oricât de mică de hârtie, viaţa mi se pare fără importanţă, fără de folos ori sens.

   Scrisul mă obsedează, e prezent şi în subsidiar, căci inconştient am prins un tic, desenez litere imaginar, în spaţiu, cu degetul mic ori arătător, inelar ori mare.Îmi place să scriu, şi doresc să plac prin scrisul meu, totuşi ma feresc de ispita popularitaţii.

   Îmi place să scriu despre orice, însă nu îmi place să-mi dau cu părerea, vreau să-mi păstrez obiectivismul privitorului rece şi fără de dorinţă faţă de fruct, căci viermele aroganţei ignorante se ascunde în el.Nu sunt savant şi nici ignorant, oscilez între best-seller şi crionică istorică, între foileton şi roman sobru poliţist, şi aşa cum şi tu, sriitorule, intuieşti, îmi place să scriu cel mai mult sespre dragoste, da, sentimentul acela paradoxal cu care se desfată şi se confruntă omul din vechi răstimpuri.Of, paharul înveninat al pasiunii, ce-ţi face sufletul să se zvărcolească în pieptul tău, în pieptul fiecăruia, perturbându-ne liniştea şi pacea interioară, însă cât de dulce, poate fi gustul iubirii dintâi, şi cât de amar se poate preschimba sub efectul zdrobitor al rutinei.

   Şi totuşi iubirea ca vehicul de emancipare spirituală, rămâne sentimentul primordial de formare a spiritului uman.Cănd ai puterea de a te înalţa deasupra pasiunii, atunci când eşti indiferent de fruct, atunci simţi mâna Domnului asupra ta, harul divin şi inspiraţia supremă în sufletul tău.

   O să afirm, poate pentru unii, blasfemic, că simţi ceea ce simte Dumnezeu, adică Spiritul Nostru Suprem Creator, atunci când ai orgasm, căci Domnul vorbeşte prin tine atunci când iubeşti….vă iubesc, drăguţilor!  

One response to “Orice clipă fără scris e irosită!

  1. Că bine zici tu aici – orice clipă fără scris este irosită. Aşa este, ţi-o spune unul a cărui meserie este tocmai scrisul. Cui îi place să scrie, atunci trebuie să scrie. Nu există n-am chef, n-am inpiraţie, mi-a leşinat muza, nu pot să mă concentrez. Îţi place să scrii – scrii. Şi altceva foarte important – nu trebuie să-ţi propui să scrii numai genialităţi. Trebuie să scrii aşa cum simţi. Atunci e viaţă în rândurile tale…

Lasă un răspuns

