„Eu sunt….” şi „Stare”

     Eu sunt….   

Eu sunt Moartea…. încetul cu încetul.

Deci lasă-mă să te las,

Timidul care-mi dau poalele peste cap,

Nevrozat şi pervers,

Tipul desăvârşit,

Perfect din omenirea noastră medie,

Sunt mai sigur de judecata mea, decât de ochii mei,

Sunt înger şi demon,

Ingenua libertină,

Dracul care s-a călugărit,

Un strâmtorat,

Trebuie să mă impun,

Îmi joc viaţa într-o partidă

Care nu e la înălţimea mea.

  (poezie dedicată Ioanei, cea de pe blogroll)

   Stare.

De-atâta chin m-am săturat,

Şi mă simt enervat, iritat,

Tremur şi inima-mi palpită,

Dar nu-i nimic mă îndop cu pită,

Da… din-aia arsă pe plită,

Că cică-i bună la stomac,

Şi nu ştiu de ce, simt că merg…

Am greţuri de vomă,

Şi-aud ţipând o mamă,

Şi mai mănânc nişte pită.

One response to “„Eu sunt….” şi „Stare”

  1. „Sunt înger şi demon,

    Ingenua libertină,

    Dracul care s-a călugărit,

    Un strâmtorat” – asta mi-a plăcut cel mai mult, trebuie să recunosc…

Lasă un răspuns

