Iza.Bella.Donna.

 Când la tine mă-ntorc să gândesc, lăcrimez,

Şi-n suflet mă-ntreb, cutez,

Ce-aş putea să-ţi ofer, eu ţie?

Să te-ndemn să-ncerci, a gusta,

Din umila-mi sărăcie, a mea,

Şi de sluţenia-mi a te înfricoşa, a te-ndepărta,

Inteligenţa-mi nu e ceva concret, palpabil,

Şi de dragostea-a-ţi nu ţi-s demn, probabil,

Şi mai bine mă resemnez, eu pentru tine ce-nsemn? 

One response to “Iza.Bella.Donna.

  1. Să te-ndemn să-ncerci, a gusta,

    „Din umila-mi sărăcie, a mea,

    Şi de sluţenia-mi a te înfricoşa, a te-ndepărta,

    Inteligenţa-mi nu e ceva concret, palpabil” – frumos…

Lasă un răspuns

