Discuţie pe Mess cu Alice!

cineva ma iubeste … si atat…..

 

Alice B.: nu stiu ce element este

Alice B.: si de unde

Alice B.: ce frig imi esteeeeeeee… sunt bocna

mikael.eon13: sunt citate?

Alice B.: care?

mikael.eon13: alea de mai sus

Alice B.: nu stiu

Alice B.: sunt?

mikael.eon13: cineva ma iubeste … si atat

mikael.eon13:”Alice B.: nu stiu ce element este

                      Alice B.: si de unde

                       Alice B.: ce frig imi esteeeeeeee… sunt bocna”-astea sunt citate sau ce sunt?

Alice B.: mie imi este frig acum 

Alice B.: scriu aiurea

Alice B.: hmmm

mikael.eon13: aaaaaaaa, si eu care credeam ca a dat vreun fior de poezie peste tine

mikael.eon13: citite intr-un anume fel au o anume melodie

Alice B.: nu le am pe astea cu poezia

mikael.eon13: nimeni nu le are, trebuie doar sa sculti soaptele  lumii, Universului, naturii, ale lui Dumnezeu si sa filtrezi in felul tau mesajul

Alice B.: nu am acest har

mikael.eon13: toata lumea il are, trebuie doar sa caute in forul interior cat mai profund posibil

Alice B.: si daca forul interior este GOL?

mikael.eon13: n-are cum, e imposibil, poate nu ai tu urechi sa-ti asculti vocea sufletului

Alice B.: poate

mikael.eon13: incearca ca atunci cand te plictisesti cu sine sa dai mai multa atentie vocii tale interioare si cred eu ca o sa descoperi ceva f interesant

Alice B. is typing a message.

Alice B.: pana acum nu m-am plictisit

2 responses to “Discuţie pe Mess cu Alice!

  1. Îmi place ideea de „voce a sufletului”. Poate că ar trebui să tragem mai des cu urechea şi să o ascultăm…

  2. Da … frumoasa surpriza … Mercic …

    Aaaaaaaa… LA MULTI ANI!!! … este ziua noastra …

Lasă un răspuns

