Pot să…ÎNDRĂZNESC!

Am să îndrăznesc, dar poate nu a sosit încă „acea clipă”, însă când am să îndrăznesc eu, am să zgudui lumea, am să o zdruncin din temelii, şi vor rămâne toţi cu gura cascată, au să se oprească să mă asculte cu toţii, lumea însăşi o să se opreasca în loc, puterea noastră a celor mulţi stă în puterea fiecăruia din noi, individul e baza societăţii, el o poate schimba…… căci implicarea mea, implică totul….

 

 

2 responses to “Pot să…ÎNDRĂZNESC!

  1. Îmi place această răbufnire de curaj!

  2. Chris, iti multumesc!

Lasă un răspuns

