Parol, mon cher, eu nu aleg, eu votez!

    EU mă duc, căci îmi dau interesul pentru patrie şi naţie, însă, după cum am spus, am să-i votez pe toţi, căci în conştiinţa mea, nu face nici unul diferenţa, toţi sunt facuţi pe acelaşi calapod, şi după cum însuşi Băsescu a spus, „Yes, in my country are elections, but i am not involved …”

    Iar despre asta cu sloganurile electorale, e ca aia din timpul revoluţiilor române, Horia,Cloşca şi Crişan,1848, şi altele,au fost elaborate  mii de programe revoluţionare, însă când turcii intrau în ţară şi călcau totul în picioare şi transformau ţara in paşalâc turcesc, revoluţionarii erau traşi pe roată şi iobagii înjugaţi din nou sub greutatea birurilor istovitoare….iobagii intuiţi cine sunt, turcii sunt graşii cu chelie, iar eroii, ducem lipsă de ei, despre programele electorale putem spune că le fac unii de pe la diferite organizaţii de campanie….

    Cum am mai scris şi pe blog… Patrie, te iubesc… să te f…umez la un joint la colţu’ blocului!… cam la asta se reduce totul în mintea tineretului român…

   Aş tinde sa cred în Antonescu, şi ce spun cei de-a dreapta lui, deşi am mai avut unul, care trimitea ţiganii cu trenul în Siberia, dar cu bilet numai dus, fără întors, pare un băiat simţit şi la locul lui, însă gruparea mafiotă care se ascunde în spatele lui, mă sperie, căci nu demult, Tăriceanu a vândut o parcelă semnificativă din Marea Neagră, încă de pe vremea când nu ne aparţinea….

    Îl cheamă Crin, ca pe o floare, e sensibil şi simpatic, are ochii albaştri, şi, mi se pare mie, e puţin visător, nimic rău până acum, însă lupii or să-l mănânce, Obama, nu va face el singur America să meargă…

     Daca am fi dat mai multă importanţă alegerilor parlamentare, fie nationale, fie europene, Elena Udrea nu ar fi fost nici măcar rudă cu politica, d-apoi ministră…

    Am să mă duc totuşi, mânat de mustrarea conştiintei eroilor din 89,însă datorită incapacităţii de a alege, între strâmb ori bun, am să-i aleg pe toţi, ca dispreţ zeflemitor şi ironic pentru unii şi ca apreciere pentru alţii…. 

     Poi de unde are Eba..bani pentru atâtea afişe şi alte cele pentru europarlamentare, că doar nu o fi un Einstein, şi a câştigat premiul nobel şi noi nu ştim, de la soră-sa care se pare că-i mere de minune cu vânzările anterioare…

     Aşadar, cred că au să-mi urmeze mulţi sfatul, mersul la vot e bun, însă un vot alb e cea mai bună alegere…. când eşti indecis, eschiva e cea mai bună lovitură…

     Mda, sarcasmul şi ironia nu ajută, situaţia e chiar dramatică, chiar tragică, chiar nu avem pe cine alege, nici măcar nu am reuşit să conturăm o persoană, un candidat, deci chiar nu există… sunt în obscur ori suntem noi scârbiţi…

     Greu blestem a căzut asupra noastră, să trebuiască să mergem la vot şi să nu ştim pe cine, a râs şi Caragiale de noi, dar tot nu ne învăţăm minte, aşa ne trebe, parol, mon cher, io mă duc la crâşmă, acolo sigur o să găsesc răspunsuri mai elocvente decât astea…

 

 

 

 

2 responses to “Parol, mon cher, eu nu aleg, eu votez!

  1. Îmi place mai mult albastrul ăsta. În ceea ce priveşte votul – NU MĂ DUC. Nimic nu mă poate convinge…

  2. eu inca nu am drept de vot.. dar clar NU M-AS DUCE

Lasă un răspuns

