De am să mă nasc, din nou copil!

Am fost copil,

Am fost odată

Precum am fost cu toţii

Şi dor îmi e de copilărie

Şi de vremurile visării.

Şi copil fiind

Precum un copil gândeam

Precum un copil mă jucam

Dar acum că sunt bărbat

Precum bărbat trebuie să gândesc

Si lucrurile copilăreşti deoparte să le las,

De ar fi copil să mă nasc

A doua oară,

Nu aş mai vrea ca mare să mă fac,

Ci să mă joc,

Să hoinăresc,

Dar mai ales, pur să fiu,

Din nou,

Sufletu-mi să fie gol,

De greutatea păcatelor,

Ce în deşertăciunea mea,

Omenească,

Le-am făcut.

Ce atitudine prostească,

Nesabuită,

Visele să ţi le îngropi,

Castele de nsip să dărâmi

Iar plaja amintirilor

Să rămână,

Singura cale,

De salvare.

(poezie dedicata Vandei de la RadioLynx)

2 responses to “De am să mă nasc, din nou copil!

  1. Frumoasă poeziei dedicată Vandei. Sper să o aprecieze la adevărata valoare…

  2. Multumesc Cris, nu incetezi sa ma surprinzi!

Lasă un răspuns

