Tu ce zodie eşti?

 

Zodiile sunt o prejudecată a omului nou, ce tinde să umple golul pe care credinţa în ceva l-a lăsat odată cu curentul ateu înclinat spre anti-biserică-religie-Dumnezeu…

Eu cred în Dumnezeu, şi mai cred că el poate coexista cu zodiacul, căci ce rost ar fi avut ca el să creeze întregul Univers, planetele, meteoriţii, cometele, şi mai ales stelele de care ochiul nostru se bucură în fiecare seară, fără a nu avea nici o influenţă asupra noastră, fără a nu avea nici o importanţă asupra destinelor noastre…

 

 

Legământul de Lumină

 

Tu în zodia Speranţei,

Eu în zodia Visării,

Eu Mândrul Soare,

Tu Vestita Lună,

Cerul ne desparte,

Pentru o clipă,ne întâlnim

La amurg ori la răsărit,

Nu avem timp măcar de o vorbă,

Ne sărutăm, şi lumii ne ivim,

O rază de-a mea,

Un colţ de al tău,

Lumina,

Tu noaptea nouă ne-o aduci,

Eu ziua, printre nori,

Mă chinui din răsputeri,

Să o intreţin. 

One response to “Tu ce zodie eşti?

Lasă un răspuns

