Buna, am revenit!

Am fost in vacanta, promit sa postez noi scrieri la fel de interesante sau poate chiar mai interesante!Sa va dau o avanpremiera a temelor ce am sa le abordez: Pescarusii, ciorile si masa cu firimituri!, Marea, Femeia sau trofeul de dovada a statului social, Teoria nimicului primordial explica absolut totul! Va astept sa-mi cititi in continuare cu acelasi interes bloggul, va multumesc pentru timpul pretios pe care mi-l acordati citindu-mi alteratiile imaginare care sper sa fie la fel de pur concrete precum le ganditi si voi. 

One response to “Buna, am revenit!

  1. Bine ai revenit…

Lasă un răspuns

