Spiritul-al tău ce nume poartă?

Tot ce are succes e sortit declinului… cu cât urci mai sus pe scara succesului cu atât căderea e mai puternică şi mai catastrofală în caz de eşec…

Un proverb spune, Doamne ajută-mă să nu am un succes răsunător căci depresia şi dezamăgirea declinului mă vor omorî în caz că nu mă mai voi ridica aşteptărilor….

Căderea din vârful himerei în abisul deziluziei, cel mai oribil coşmar al existenţei umane…

Însă când himera ţi se arată, coşmarul e previzibil… himera e îmbrăcată frumos, are o siluetă perfectă, părul des şi fin, privirea caldă, te ispiteşte cu farmecele sale, te ademeneşte oferindu-ţi vise de popularitate şi recunoştere, dacă faci greşeala şi  cazi în capcana ei, mai mult ca sigur că eşti pe drumul spre pieire….

Toţi, absolut toţi oamenii au suferit de pe urma păcatelor proprii.

Nu se stie exact ce înseamnă succes şi ce anume e declinul, adesea ele pot fi percepute de-a-ndoaselea, un om de succes plin de bani poate avea o karma foarte negativă, iar un un om aflat în declinul vieţii sale poate produce în urma unei suferinţe supraomeneşti capodopere de artă… să ne aducem aminte de van Gogh sau de Hammingway, sau de alţi mari artişti dezamagiţi de superficialitatea vieţii ce s-au lasat furaţi de vrăjitoria neagră a depresiei

Eu cred că de fapt suntem într-un parcurs al spiritului nostru, cel pe care îl  reprezintă fiecare dintre noi, al eu-lui nostru fundamental ce se află într-o continuă călătorie spre iluminare absolută.

În fiecare viaţă o luăm de la zero, dar cu o înzestrare morală pe care am acumulat-o de-a lungul voiajului sinuos al spiritului nostru, şi tine numai de noi ce drum alegem spre a duce spiritul nostru spre o altă etapă, una superioară, prin emancipare sau dimpotrivă, spre decădere, prin neputinţă morală…

În neghiobia mea am curajul şi îndrăznesc să mă autoproclam Apostol al Gândirii Libere şi al Spiritului Viu, şi afirm cu voce tare că spiritul nostru traieşte, e viu, există, trebuie să-i dăm doar şansa să iasă la iveală si să se manifeste în toată puterea de izbândă a Binelui, asupra relelor ce se abat asupra noastră, asupra lumii întregi a pasiunilor noastre intunecate de lăcomie, de desfrâu, de furie, de violenţă, de depravare morală  şi de decadenţă spirituală.

După cum am mai spus, dacă nu o să începem cât mai curând să cultivăm adevăratele valori în vieţiile noastre, sfârşitul, apropiat dealtfel, va fi tragic şi colosal.

 

 

 

 

2 responses to “Spiritul-al tău ce nume poartă?

  1. Ai dreptate, aşa ar trebui să facem cu toţii… Altfel va fi nasol. Trăim în zodia aiurelilor şi a prostului gust…

  2. E trist când valoarea ţi-e recunoscută doar după ce nu mai exişti…cât eşti în viaţă eşti bârfit şi invidiat, după ce mori eşi apreciat 😦

Lasă un răspuns

