Din îndepărtata lume!

Stau şi scriu şi marea mă îmbie, şi mă gândesc în acest moment la tine.Sper ca valurile să-mi poarte a mele şoapte de iubire până la tine, în îndepărtata mea glie, ţară şi pământ.

Marea îmi spune de ultimele tale şoapte, suspine ale sufletului ce le poartă până la mine, ascultându-ţi dorinţa, vorbe pline de iubire, mi-e dor de tine draga mea, mi-e dor şi asta nespus mă doare, mi-e dor să te strâng din nou în braţe, mi-e dor să ne iubim în marea cea albastră, în oceanul infinit te regăsesc pe tine, mai mult ca niciodată.

Nisipuri fine, şiraguri de perline, miresme ale vremii de altădată păstrate în valurile mării, comori ascunse în adâncurile apelor ce le-am cutreierat, toate ţi le voi oferi cadou în schimbul unui singur sărut de al tău.

De când sunt pe mări, lumi am cutreierat, lumi am văzut, lumi am cunoscut, şi lume a ştiut de dorul ce-l îndur.

Cerul infinit când îl privesc, mă simt mai liniştit şi calm, căci oriunde aş fi, pare a-mi spune mereu, bine ai venit, bine te-am găsit, eşti la tine acasă, acum şi aici.

Cerul şi cu marea, albastrul nesfârşit, nu pot descrie, iubirea ce o port, eu ţie.

Sper ca vântul să fure cuvintele ce le aştern acum pe hârtie, şi să le poarte până la tine, într-o îmbrăţişare caldă şi să te sărute mai cu dor decât mine.

(pentru Andreea)

One response to “Din îndepărtata lume!

  1. frumoase cuvinte…
    Spor la inspiratie !

Lasă un răspuns

