Elena, eşti o proastă,te iubim, noi ca tine vrem să fim!

(acesta nu este un pamflet, trebuie luat ca atare, personajele din textul de mai jos sunt pur fictive, le-am văzut doar la televizor, nu le-am cunoscut niciodată faţă în faţă.Tot ce îmi vinde televiziunea din România e ficţiune pură, pentru că nu pot să discern dintre adevăr şi minciună din ceea ce văd la televizor)

Elena, mă adresez ca de la o persoană fizică la alta, precum spune şi Vanghelie, fac declaraţii pe persoană fizică.

Eşti o proastă, o distrusă, sper să îmi citeşti blogul, pentru că tu mi-ai invadat cu nesimţire casa, pe toate posturile TV eşti numai tu.

Te-am văzut şi deunăzi, erai cu amantul, soţul sau taică-tău, nu ştiu exact, căci eu sunt un ignorant, însă cei ca tine îmi provoacă scârbă şi greaţă în acelaşi timp, dacă se poate lucrul ăsta.

Fiţe de piţipoancă, maşini scumpe, talente de star TV, în timp ce  noi ăştia mici ne zbătem în sărăcie.

Nu mă pot abţine să nu urlu încă o dată că eşti o proastă, şi parcă încerc un sentiment de resemnare, căci îmi plâng de milă, pentru că la ce va ajunge din poporul ăsta, cu asemenea lideri, dracu’ o să ne ia pe toţi.

Vreau să fie clar, nu te consider o proastă pentru că eşti incultă, asemenea mie, dar pentru că ştiu că înafara faptului că urmăreşti doar înavuţirea pe cârca noastră, nu îţi trece nimic altceva prin cap.

Şi când îi aud pe unii, ce mă, că mie îmi place de ea, că e drăguţă, mă bucur că mai există cei care ne reamintesc că a mai fost o Lenuţa în trecut, pe care am împuşcat-o, deşi nici asta nu a fost o pedeapsă destul de aspră pentru ea.

Cred că îmi iau adio de la blogul acesta, cineva cu siguranţă o să îl cenzureze, însă nu îmi pasă, din moment ce eu îmi golesc sufletul de frustrarea de a nu putea face nimic, pentru că din păcate poţi să cumperi totul în ţara asta… ieftin!

Aş dori să mă proclam vocea poporului, însă eu sunt un neputincios, totuşi am un mesaj din partea multora dintre noi: Eşti o proastă, te iubim, continuă tot aşa!  altfel nu îmi explic cum de ai câştigat faima şi renumele de care te bucuri, dar mai ales voturile noastre… de încredere!

One response to “Elena, eşti o proastă,te iubim, noi ca tine vrem să fim!

  1. Стулья, Стол, Дом. ООО «Балтик Хауз». Мебель корпусная. Представляем Вашему вниманию высококачественную корпусную и мягкую мебель, а именно спальни, обеденные столы и стулья, гостиные от ведущих производителей Литвы.

Lasă un răspuns

