V.Blestem

Ştiu. Nu vă place acest EU. Dar sunt EU.  Mikael.  Mikael vă agasează. Mikael vă surmenează subconştientul. Ceea ce mă inspiră să continui. Am să calc peste stârvurile voastre de scalvi ieftini. Până când o să-mi redonbândesc răsplata. Trezirea voastră. Răscoala lăuntrică ce vă v-a fi atât de benefică. Dacă nu e deajuns ce scriu. Am să mă întind peste birou, şi am să vă dau două palme. Prima o veţi primi fără de ştiinţă. Fără de reflex ori remuşcări. Cea de-a doua îmi veţi întinde voi obrazul. Căci prima palmă a fost ca un antitod, pe care l-aţi rupt în două incapabili să îl înghiţiţi pe tot odată. Nu o să mai fie nevoie să strig. Trezeşte-te! Ai să sari ca ars din pat. Din patul nefericilor pentru că fiinţa  ta e înlănţuită. Obrajii o să-ţi crape de durere. Capul o să-ţi zvâcnească. Urechile o să-ţi ţiuie în timpane. Totul o să vâjâie în jurul tău. Limba o să ţi se umfle. Nasul o să ţi se înfunde. Adevărul e dureros. E tragic. Ca să îl vezi trebuie să fii puternic. De rostit îţi este greu să spui, de auzit îţi este greu să ştii, de văzut îţi este greu să cunoşti. Dar dacă e să rămâi animal pentru tot restul vieţii tale. Ai să mori ca unul. Sfâşiat. Mâncat de restul haitei înfometate. Ducă-se, maică, totul pe pustie….

Lasă un răspuns

