XVI.Himera perversă a desfrăului carnal

Păcatul primordial al depravării îmi întindea pocalul. Aveam de ales. Să sorb ori nu din el…

Mikael fu ademenit în jocul bolnav al ispitei desfrâului. Himerele se aratară din umbra adâncă a colţului întunecat al conştiinţei sale. Erau îmbrăcate sumar, cu glas suav. Ochii le scânteiau de dorinţe carnale, neîmplinite. Mângâieri fine se prelingeau pe corpul meu. Sărutări pătimaşe se stingeau pe carnea mea fierbândă de păcat. Nu ştiam dacă mă pot încrede în aceste himere josnice. Şoapte sublime se scurgeau în mintea mea precum gândul mieros al pasiunii. Eram totuşi conştient că tot acest joc era unul fals, nedemn de fiinţa mea. Zdrenţe fără de suflet atârnau lasciv de gâtul meu implorând  la sentimente sincere. Tot ceea ce doreau era un desfrâu carnal. Îmi doreau moartea sufletului prin distrugerea simţirilor.

La început căzusem pradă farmecelor închipuite. Nici un om nu ar fi putut rezista tentaţiei. Chemarea instinctuală era mult  peste puterile mele umane. Cine ar fi putut îndura farmecele irezistibile ale ielelor ce mi se înfăţişaseră în chip de muze lipsite de inhibiţii. Forme pline, buze cărnoase, sărutări de foc, fremătări umede, mângâieri persuasive. Eram pe patul plăcerilor, pierdut în visul uitării şi al dorinţelor de neînchipuit. Trupul îmi era brăzdat de unghii ascuţite ce îmi ofereau o plăcere desăvârşită. Drogul sublim al visului cel mai erotic cu putinţă îmi chinuia fiinţa. Încercam din răsputeri să mă dezbar de atitudinea mea viciată. Plete, ale unui păr cât se poate de mătăsos, se prelingeau pe trupul meu desfătându-mi la maxim nervii ce se aflau ascunşi adânc în piele. Eram parcă paralizat de morfina încărcăturii puternic emotionale a acuplării animalice ce avea să se consume.

Simţeam cum îmi devorau sufletul încetul cu încetul. Îmi mâncau inima cu o lingurinţă minusculă pentru a se înfrupta pe deplin de prada pe care tocmai puseseră mâna. Nu mă puteam împotrivi, eram fără de scăpare. Nu exista cale de ieşire din încleştarea dulce a miasmelor ce îmi înmuiaseră muşchii. Eram prins în încleştarea coapselor lucinde ale celei mai frumoase femei ce putea exista vreodată pe pământ. Orgasmul era aproape asemănător suflului îmbietor al morţii. Fantasme cu chip de parfum proaspăt de fecioară se învârteau pe cerul gurii, în danţuri de horă sub clar de lună de fete mari şi coapte, cu sânii goi, cu pulpe tari şi cu surâsuri blânde de cântec lin de nopţi de vară toridă.

Gândul izbăvitor al iubirii răsări din mintea scufundată în morfolul plăcerii. Iubirea, da, iubirea adevărată e mai presus de orice farmec. Dragostea, acel sentiment înălţător al condiviziunii existenţei neînsemnate cu sufletul pereche. Da, dragostea, sentimentul acela pe care adesea îl tratăm după considerente superficiale.

Ea, DRAGOSTEA, ne va salva sufletele de la pieire şi păcat. Dagostea e singura cale de pocăinţă. Dragostea este calea spre cerul infinit.

Himerele se preschimbară pe loc în şerpi monstruoşi cu colţi imenşi. Şerpi ce se târau slinos pe corpul meu. Vrăjitoare cu chip de vampir, ce doreau să îmi înece sufletul sub pâcla groasă a păcatului organic al iubirii fără sentiment. Îmi fu scârbă pe dată de mine, apoi îmi revenisem, trecusem cu brio de al treilea prag al încercărilor ce îmi vor testa spiritul pentru a trece spre calea supremă a purificării şi a iluminării.

2 responses to “XVI.Himera perversă a desfrăului carnal

  1. „Cine ar fi putut îndura farmecele irezistibile ale ielelor ce mi se înfăţişaseră în chip de muze lipsite de inhibiţii. Forme pline, buze cărnoase, sărutări de foc, fremătări umede, mângâieri persuasive. Eram pe patul plăcerilor, pierdut în visul uitării şi al dorinţelor de neînchipuit. Trupul îmi era brăzdat de unghii ascuţite ce îmi ofereau o plăcere desăvârşită” – incitant… Şi o nouă temă care îmi place tocmai prin simplitatea ei…

  2. @Chris, am cautat indelung tema perfecta, la asta raman. Gata, m/am hotarat. Mersi, o seara placuta!

Lasă un răspuns

