LXII. Pe 6 dam teza la mate

 

Ora de bio nu s-a ţinut, n-a venit profa. Ne-am gândit să tragem un fotbal în curtea şcolii. Am tras la sorţi ca să facem echipele. A cules unu’ o piatră, a învârtit-o în pumni la spate şi mi-a zis să aleg stânga sau dreapta. Pumnii erau la fel de strânşi aşa că a trebuit să îmi folosesc intuiţia. Am nimerit-o, şi dintre Tocilar si Bătăuşul clasei, eu l-am ales pe Tocilar. Deşi Bătăuşul mi-a tras una în coaste şi se tot jura rânjind că nu  a fost el, îmi arăta fără încetare pumnul şi gesticula cum o să-mi spargă el mie dinţii pe la spatele celorlalţi, dacă nu-l iau  la mine în echipă pe el şi nu pe Tocilar. Dar eu mă tot gândeam că poate nu ştie el săracu’ de Tocilar să dea cu şutul în minge când e o fază de gol da’ măcar stă în apărare şi poate îmi suflă şi mie la ora de română când mă ascultă la gramatică. Bătăuşul oricum mi-o trăgea, fie că-l alegeam, fie că nu, că mi-a mai tras-o el şi-n trecut, nu era nici prima, nici ultima oară. A naibii mai e şi gramatica asta şi doară ieri după ce m-am întors din oraş cu prietenii, mi-am promis să citesc şi eu lecţia măcar o dată şi să scriu tema aia nenorocită, dar a început filmu’ şi ce să-i faci, m-am luat cu televizoru’ şi adio teme….  Hai că începe meciu’, să vezi ce ţi-i măcelărim p-ăştia, chisăliţă îi facem. Au venit cu tricouri portocalii, s-au luat după noi, ale noastre sunt roşii. Hă-hă, n-aveţi pic de originalitate băh, huo… strig şi io să-mi fac încălzirea. În loc să mă duc să copiez tema la română de la Ioana acu’ că nu se ţine ora de bio… Uite! io bat mingea  în curtea şcolii. Las’ că mă pun cu burta pe carte în semestrul doi, să vezi atunci ce le dau io lecţii la toţi. Pe 6 acu’ dăm teză la mate, acolo mă mai descurc… 2 în teză, 7 la oral şi dacă îi cer şi caietu’ lu’ Ioana de teme să îl dau la control lu’ profa, trec, nu îmi fac probleme. La română e mai naşpa că profa e chitită pe mine… las’ că îi impui io capu’ lu’ tata că profa e tembelă şi are pică pe mine, vine, face un scandal monstru la direcţiune că copilu’ lui e dezavantajat de profesori părtinitori şi mă trece. Profa de mate a zis să fie toţi pe 6 la teză, să nu cumva să chiulim careva dintre noi că ea n-are chef să repete teza cu doi, trei adormiţi. Că cine nu merge o să regrete pentru că o să aibă ea grijă să nu trecem şi o să ne dea subiecte mai grele. Hai, băieţii, c-a început meciu’ !… ia să auzim lozinca echipei!  „Dă-i la cotoaie dacă îţi ia mingea şi bagă întotdeauna şpiţu’ în ea când tragi la poartă”. Aşa, mă Vasilică, vezi că ştii, măi băiatule!

FOTO: http://i926.photobucket.com/albums/ad106/altheogli/kids-soccer-oops-funny-comedy-top-t.jpg

12 responses to “LXII. Pe 6 dam teza la mate

  1. o sa am nevoie de cat mai multa Ajnanina, pentru ca ma cunosc pe mine foarte bine, am promis ca invat astazi dar dupa cate se vede nu prea am chef, iar ma culc pe o ureche ca o sa copiez maine de la Ioana si parca vad ca profa ma muta singur in prima banca… dar la aritmetica sunt bun, 2+2=5 mai ales daca promiti oamenilor 50 de lei in schimbul unei poze cu foia cu „subiectele” rezolvate

  2. of…
    noroc ca Ioana te place🙂
    si sigur nu datorita zelului tau la invatatura, am vazut eu o cum ii stralucesc ochi cand trece pe langa teren…

    chestia asta cu subiectele rezolvate, poate mai tarziu, cand vei merge le vre-o facultate… particulare, bineninteles🙂
    deocamdata o sa te treaca fie si numai ca sa nu mai stai prea mult prin scoala🙂

  3. Ioana, cred ca ma place ca m-a surprins ieri, mi/a dat un sarut pe neasteptate cica de Mos Niculaie, da’ e cam uratica pentru ca are ochelari si aparat dentar. Ma gandeam io ca “profi vrea” sa scape de mine, la cate zile negre le/am facut prefera sa ma treaca decat sa ma vada inca un an. Las’ ca are tata bani, ma duc la Drept, avocat ma fac, ca tata, asa mi-a promis.

  4. Hoooooooooofffff! Viata meaaaa! Ce rea e profa asta de mate! Si yo care voiam sa chiulesc pe 6 la tezaa! Ca m-am gandit ca la notele pe care le am oricum ma pica. Ca oricum as da-o, cu teza sau fara teza tot aia e. Si n-am nici tata cu influenta, e baiat de la tara, abia s-a descurcat si el p’acilea… Ma gandesc ce sa fac. Facem un schimb? Yo ma pricep la gramatica. Asta de la mama, ca are asa, un simt al limbii, de speriat! Desi tot de la tara, si ea… Iti dau eu temele la gramatica. Da’ la mate… Stau si yo in spatele tau, imi sufli si mie? Asa as avea curaj sa mai vin, de data asta, la teza…

  5. Pai uite cum facem Mikka, mergem la teza amandoi si scrii ce iti suflu io. Dupa aia daca nu iese bine facem amandoi Uniunea „Derbedeilor” Autodidacti si intram in greva foamei pana ne trece, nu foamea, ci profa clasa. Poate la greva noastra se alatura si altii si reusim sa/l schimbam pe dom’ director care intretine acest sistem ticalosit.

  6. Ok, maitre, asa facem. Sigur nu iese bine, asa ca face de acum Uniunea. Yo imi cumpar tobita ai de-o vazui azi la targul de Mos Nicolae, si facem si o cantare cu „Mai bine golan…” ca imn si ca incalzire. Nu macam nimic, da’ bem vin fiert, ca facem greva foamei, dar nu si greva setei. Si o sa spunem tot adevarul, de la viunl ala, de o sa vina ei, profii, cu sef cu tot, sa ne roage sa nu mai zicem. Da’ noi deja o sa fim si multi si artisti, maestri in arte martiale, de la nea’ Neo si de la „Morpheo”, si o sa trecem de ei si prin ei… tragand jos toata cortina. Aia, de-i zice Matrice.
    Pfooooaaaaa! Uite unde ajungem, de la o amarata de teza la mate.
    Si de la vin fiert…

  7. Hai sa traim si sa fie vin fiert din belsug.

  8. :))))
    v-ati facut fituicile pentru maine?

  9. tocmai am cumparat niste fituici de la un nene, cam un milion la numar, sunt toate in alb, poate ma ajutati sa le completez maine😀

  10. Zamfir Pop a spus:

    Nu am participat la nici un miting. Nu pot înţelege nicicum pe cel care înlocuieşte forţa cuvântului cu cuvântul forţei! Vezi motto-ul de pe blogul meu (cuvinte atribuite lui Voltaire!). Nu sunt regalist, dar îi respect pe regalişti. Nu sunt religios, dar îi repspect şi pe musulmani şi pe evrei şi pe sectanţi … Nu sunt partinic, dar îi respect şi pe liberali şi pe comunişti şi pe cei din “partidul băutorilor de bere! Chiar dacă eu nu prea beau.
    Doar pe cei care sunt NEOAMENI, nu-i respect!

  11. Va multumesc pentru comment domnule Zamfir Pop, salut vizita dumneavoastra, va mai astept!

Lasă un răspuns

