Daily Archives: decembrie 7, 2009

„Monstrul portocaliu” si „Ciuma rosie”

Poate de ciuma am mai fi scapat, macar unii dintre noi, dar monstrul cu siguranta o sa ne inghita pe toti.

Sunt prea mahnit si o iritare puternica ma incearca inca de azi dimineata, mi-e greu sa-mi reculeg gandurile ca sa pot asterne ceva cat de cat plauzibil. Nu tin cu nici un partid precum am mai declarat, dar sa iei o tara cu japca dupa ce 5 ani nu ai facut altceva decat sa dezbini membrii societatii intre buni si rai, prosti si destepti dupa convingerile proprii si afinitatile politice, sa dezmebrezi tara bucatica cu bucatica, in sfere de influenta, mi se pare cat se poate de aberant. Nu cred ca cineva, oricine, ar fi infaptuit vreun miracol in ceea ce ne priveste pe noi, „astia micii”, dar cu siguranta Romania avea nevoie de o schimbare. Singura solutie sa scapi de o caracatita mafiota este sa o inlocuiesti cu o alta, astfel nu risti ca acea caracatita mafiota primara sa devina una tiranica, despotica, infioratoare care sa inghita totul.

P.S.: „Nasul”-ui  de la b1tv ar trebui sa i se acorde premiul de „mama Omida al politicului romanesc”, a prevazut cu o noapte inainte procentajele celor doi contracandidati aflati in cursa electorala pentru prezidentiale, asa cum i-a aratat „globul de cristal” CSOP.