„Monstrul portocaliu” si „Ciuma rosie”

Poate de ciuma am mai fi scapat, macar unii dintre noi, dar monstrul cu siguranta o sa ne inghita pe toti.

Sunt prea mahnit si o iritare puternica ma incearca inca de azi dimineata, mi-e greu sa-mi reculeg gandurile ca sa pot asterne ceva cat de cat plauzibil. Nu tin cu nici un partid precum am mai declarat, dar sa iei o tara cu japca dupa ce 5 ani nu ai facut altceva decat sa dezbini membrii societatii intre buni si rai, prosti si destepti dupa convingerile proprii si afinitatile politice, sa dezmebrezi tara bucatica cu bucatica, in sfere de influenta, mi se pare cat se poate de aberant. Nu cred ca cineva, oricine, ar fi infaptuit vreun miracol in ceea ce ne priveste pe noi, „astia micii”, dar cu siguranta Romania avea nevoie de o schimbare. Singura solutie sa scapi de o caracatita mafiota este sa o inlocuiesti cu o alta, astfel nu risti ca acea caracatita mafiota primara sa devina una tiranica, despotica, infioratoare care sa inghita totul.

P.S.: „Nasul”-ui  de la b1tv ar trebui sa i se acorde premiul de „mama Omida al politicului romanesc”, a prevazut cu o noapte inainte procentajele celor doi contracandidati aflati in cursa electorala pentru prezidentiale, asa cum i-a aratat „globul de cristal” CSOP.

5 responses to “„Monstrul portocaliu” si „Ciuma rosie”

  1. A fost cu dus-intors totul. Ai dreptate cu B1 insa nici cu antenele nu mi-e rusine deloc. Eu mi-am anulat votul si am fost acuzat apoi de anarhie, de inconstienta. Ma rog, cumva mi-am exercitat dreptul dar chiar pot alege intre o ciuma si un monstru ? Eu n-am putut sa-mi asum responsabilitatea pt nici unul de data asta.

  2. Malkovici, asta e jocul democratic, dintre doua rele, alegi raul cel mai mic. Si votul „alb” e un vot precum si tacerea e un raspuns, e o abtinere. Fiecare isi foloseste propria constiinta in alegerea unei optiuni. As fi de acord in boicotarea intregii clase politice numai sa fie unul unanim pe deplin acord, altfel riscam ca altii sa profite de „indiferenta” noastra.

  3. Nu cred ca avem sanse sa vedem asemenea solidaritate intre noi, daca ar fi sa vorbim de boicotarea intregii clase politice. Eu as face-o cu cea mai mare placere si cred ca ar fi o data o palma care sa-i doara. Moral. O seara buna sa ai 🙂

  4. Mersi, Malkovici, asemenea.

  5. Mai trag nădejde că n-o fi aşa oranj…

Lasă un răspuns

