Robert Turcescu aka Harry Potter(Poker)

Robert Turcescu, sincer va spun ca imi placea cand avea emisiunea aceea pe la ora 14 la Europa Fm, ar fi trebuit sa se opreasca acolo, sa asculte nevoile romanilor, o facea chiar bine, adica sa taca si sa asculte. De cand se da la tv pe Realitatea, a prins glas, a fost si este 100% sau asa ceva, nu mai tin exact minte numele emisiunii in care dadea bile invitatilor sai, negre sau albe in functie de cum credea el ca a raspuns invitatul la o intrebare de final care venea ca bomboana de pe coliva sau cireasa de pe tort, in functie de influenta, de optiuni personale sau de starea de spirit a momentului, poate chiar si de rating.

Ei bine, ce vreau sa spun despre dansul, cu tot respectul il blamez de popularitate, atunci cand a luat apararea blogosferei roamensti. Nu cred ca blogosfera se afla in pericol si mai ales vreau sa subliniez ca si-a ales un personaj a naibii de exemplificator al blogosferei in persoana lui Zoso. Ma simt foarte mandru, aproape ca ma ia cufureala de emotii, cand ma gandesc ca Zoso ma poate reprezenta ca un blogger ce ma simt, ma proclam si actionez ca atare.

Dintotdeauna am zis ca Robert Turcescu seamana cu Harry Potter, dar asta seara la Realitatea chiar mi-a demonstrat ca a facut si el studii la Hogwarts, s-a batut in tineritile lui cu balauri si pana si in ziua de azi se lupta cu inamicul numarul 1 al  lumii, Voldemort, pentru ca se pare ca traieste intr-o lume a fantasticului care nu are nimic de-a face cu lumea reala, concreta. De ce? Cui nu-i este evident furtul marsav din 6/7 decembrie inseamna ca e paralel cu realitatea.     

Ii doresc domnului Turcescu ca bagheta magica (condeiul) sa-i ramana la fel de virila si sa se invartoseasca la fel de tare si in continuare in dezbaterea problemelor arzatoare ale tarii.

FOTO: http://comanescu.hotnews.ro/wp-content/uploads/2008/04/robert-turcescu.jpg

4 responses to “Robert Turcescu aka Harry Potter(Poker)

  1. Ei, dacă a zis şi de Zoso…

  2. Uite, venii aici via Dalilycotcodac. Cred că azi ai avut primele comentarii acolo, şi se cam luară flăcăii de tine. Ar fi păcat să te superi şi să nu mai vii, pentru că, din postările tale, pari un tip fain şi inteligent. O să te obişnuieşti şi cu stilul lor mai băşcălios de a comenta. Iar fata aia nu te-a acuzat de misoginism, ci doar exemplifica faptul că putem discuta pe orice temă fără să ne supărăm. Te mai aşteptăm! 🙂

  3. Cum am zis Silavaracald, nu sunt pentru prima oara pe Dailycotcodac, chiar imi place mult site-ul. Am mai lasat un comment cu ceva vreme in urma, dar azi se pare ca am reusit sa ridic o polemica. Mai scriu si eu la bascalie uneori pe blogul meu, dar ca simplu cititor am intalnit multe scrieri aici geniale, cum este cea cu Lu Ping de exemplu. O sa revin, e o gasca faina se pare aici si poate reusesc sa ma integrez, sper sa reusesc sa fiu eu gura pacatosului care adevar graieste. Mersi de incurajari, osa revin. O seara buna tuturor!

  4. Ai revenit, te-am văzut! Aşa te vreau, bre! felicitări! 🙂

Lasă un răspuns

