LXV. Decizie constitutionala corecta

-Mă, tu ai violat fata aia? Sau tu? Că vă bat pe amândoi până recunoaşteţi care a făcut-o!

-Nu, să moară mama… Jur că eu nu m-am atins de un fir de păr din capul ei.

-Nici eu, nici eu… n-am fost noi şefu’.

-Mă, nu mă minţiţi, mă!  Că vă omor cu mâinile mele, mă… recunoaşteţi, ştiu că aţi fost voi, mă, pramatiilor…! Mă, lichele ce sunteţi!

-Staţi, nu daţi în noi, vă rugăm, nu suntem noi vinovaţii, mă jur pe mama…

-Să-mi crape ochii din cap dacă am fost noi.

Dom’ comisar, staţi! Nu îi băteţi că le încălcaţi drepturile omului şi se duce naibii vreunu’ la Strasburg şi ne mai face şi necazuri. Eu zic să le măsurăm penisurile în erecţie. Dacă al unuia are sub 14 centimetri, eu zic că n-a violat-o ăla pe fata aia şi-i dăm drumu’ basma curată, pentru că practic n-avea cu ce şi societatea să se spele pă cap cu el, dacă prepuţu’ ăluilalt sare peste paişpe ţenti, îl reţinem, îi punem în cârcă turul doi de analize de laborator, aducem martori, arătăm lumii dovezile şi-l băgăm direct la zdup.

-Mă, agent Miruţă, da’ tu nu eşti prost deloc, mă. Ştii că ai dreptate? Aaaalo! Domnu’ şi tu ăla, bă! Mai lăsaţi dracu’ bocetele că nu crapă nici mă-ta încă şi nici ochii ăia strâmbi ai tăi… ia hai! Dezbrăcarea! Puţa la control!… Cine-o şti cât stăm aici până vi se scoală…?!

8 responses to “LXV. Decizie constitutionala corecta

  1. Întotdeauna trebuie să domine acribia ştiinţifică!

  2. Si a mai scris si Sialvaracald, dar aceeasi situatie ca mai sus, deci nu mai pot trebuie sa ma mut neaparat:

    Scrii foarte bine. Fluent, sincer, cu imagini surprinzătoare. Dă-i înainte, că ai de unde!

    Va multumesc la amandoi pentru aprecieri, va mai astept pe blog, nici voi nu scrieti deloc rau, e adevarat, eu sunt novice in blogging, am nevoie de incurajari, asadar sunt bine venite. Va urez o seara cat mai frumoasa, promit sa ma revansez cu o vizita cat mai curand.

  3. Ionutu a scris dar nu stiu ce are nenorocirea asta de blog de nu vrea sa publice de aceea o fac eu manual:

    Maestre,
    mă înclin în faţa condeiului tău! Superb.

  4. offtopic, te-am adaugat si eu la blogroll, merci! toate bune!

  5. Logică de poliţist! Ce are sula cu prefectura?! Violul e viol, indiferent de dimensiune. Dar la mintea lui Miruţă… Şi dacă o aveau ambii peste 14? Sau sub?
    În rest, plauzibil! 🙂

  6. Mersi Mace, la recitiri placute!
    MeLami, cred ca asa te numesti si;avaracald daca gresesc te rog sa ma corectezi. Scrierea de mai sus e un apropo subtil, chiar prea subtil se pare, la situatia politica actuala, fata violata e tarisoara noastra, politistii sunt judecatorii curtii constitutionale iar inculpatii cred ca banuiesc cine sunt… O seara placuta!

  7. Hai, măi, că m-am prins! Cam târziu, abia când ai vorbit de „ochii strâmbi”, dar m-am prins! Şi n-o are niciunul de 14, din păcate… 😉

  8. Uof si eu care credeam ca e o idee stalucita. n/are nik ma ambitionez si mscot alta si mai tare… dar despre ce? n/are a face imi coace mie mintea ceva, mersi de raspuns. A fost o placere sa vorbim, te mai astept.

Lasă un răspuns

