II. O imagine cât o mie de cuvinte

Ce zice răposatu’ Papă:

-Vai, măi, dragă ET ce mă mai gâdili pe sub patrafir cu mânuţa aia a ta. Ia, hai, lasă prostiile, nu te mai juca cu treburile sfinte să te prezint la lume cum se cuvine de aici de la balconu’ meu papal că ăştia nu au apucat să îmi pună de atâţia ani de zile un nenorocit de termopan. Să ştii că oamenii e ostili, nu ca la voi, un bairam continuu de fericire, sunteţi beţi mangă toată ziua după cum am auzit, de la plutoniu sau eu ştiu ce mai consumaţi voi pe acolo.

ET:

-Uaou… voi aveţi trei?

10 responses to “II. O imagine cât o mie de cuvinte

  1. Nebun eşti!
    Dar ce ET prietenos e! =))

  2. Măi, dar chiar trei are?! Că eu credeam că e fără sex, ca îngerii…

  3. Norocul Suveranului Pontif a fost acela ca s-a adresat cu apelativul „Măi dragă!” si nu a folosit „Măi animalule!”; in acest din urma caz ar fi putut sa aiba si 13 (nu numai trei) ca tot ramanea fara ele. Parerea mea.

  4. Chiar mă gândeam zilele astea la Papa Alţhaimer al II-lea… La ET, ce-i drept, nu m-am gândit.

  5. Mai agreabil decât Papa…

Lasă un răspuns

