O imagine cât o mie de cuvinte…

Cum ar fi arătat lumea dacă….

18 responses to “O imagine cât o mie de cuvinte…

  1. La mulţi ani şi bun venit pe wordpress!

  2. te-am adaugat si eu! o seara buna!

  3. Referitor la intrebarea din titlu:

    Nu stiu cum ar fi aratat Lumea, dar cele peste 30 de milioane de femei care-l asculta cu piosenie in piata publica din imagine cu siguranta s-ar fi paruit pentru intaietate la muschiul sfant. 🙂

  4. La care muşchi sfânt, Dane, că la ăla cu care face pipi n-a prea lucrat! =))

    • O fi lucrat Melami si el, ca doar om e, dar mai discret, cu mana stanga prin buzunarul drept… celalalt era rupt din cauza semintelor.

      • Mda, să zicem. Dar, oricum, femeile alea se uitau doar la creierul lui. Ca noi, la Stallone şi la Swartzenegger! 🙂

      • Daca ma gandesc mai bine Melami, mai bine puneam poza lui Irinel in locul lui Ghandi, cred ca in ziua de azi are mai mult succes decat un gelat plin de muschi. vorba aia, banii nu aduc fericirea, doar o intretin. dupa aceea iti iei sofer si gata.

      • Nu-i puteai lipi mecla decât tot deasupra unui corp de aceeaşi dimensiune ca a lui. Singurul potrivit din România: Boc. De două ori Brrr! Aşa că mai bine lipsă!

      • vezi Melami, stia Ghandi ce stia, tot vrajeala prinde cel mai bine la femei )))))).

  5. Vai, melami, ma faci sa rosesc.
    Cum ai putut sa crezi ca despre acel muschi e vorba? Eu ziceam de „Muschiul mental” [ http://www.nemira.ro/biblioteca-de-psihologie/muschiul-mental–869 ] 😀

    • Păi, citeşte o ţâră mai sus, că şi eu tot la demenţial mental mă refeream. Că trupul e doar haina vremelnică a sufletului şi gândirii noastre. Şi nu dăm doi bani pe el, n’aşa?! =))

  6. Dap. De-aia i-o fi înfipt ăla un glonţ în fizic, la New Delhi. Din gelozie!
    Lăsând gluma la o parte, Ghandi mi s-a părut un om deosebit. De-am avea şi noi asemenea conducători…

  7. Am fi fost tentati sa mergem la sala cu el si sa fim ca el. Pardon de reclama dar uite ceva similar: http://cdmr.wordpress.com/2010/01/03/nu-daca-ci-cand/

Lasă un răspuns

