Încă o leapşă…

Am primit acest premiu de la Vaniaşi îi mulţumesc şi pe această cale după ce am lăsat mulţumirile şi la domnia sa pe blog. Cred că are un simţ telepatic dezvoltat pentru că am impresia că a intuit el că se petrec ceva cu mine şi poate reuşeşte să mă scoată cumva din monotonia asta care mă încearcă  zilele astea. Astea sunt regulile de respectat:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali.

2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blogul (si autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul.

3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care explica ce este cu premiul.

4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr.Linky List astfel incat sa existe o evidenta a fiecarui ins premiat

5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Aşadar premiul merge către:

MelamiDan, Mircea Popescu, Melicovici AdrianşiNea Costache, cam aceştia ar fi, mai sunt şi alţii dar concursul spune că doar cinci. Vă doresc o seară bună tuturor!

Lasă un răspuns

