Mă uitai în Zelist

 După cum zice şi titlul, mă uitai în Zelist  şi mare, da’ MARE, îmi fu mirarea să văd câtă lume linkează către mine. Aoleu, da’  io am sperat că blogul ăsta să rămână unul personal (auzi ce prostie cică personal pe internet). Bineînţeles că m-am bucurat că lume m-a adăugat în blogroll ca să-mi facă o vizită din când în când să vadă ce mai fac (că despre ce mai scriu am dubii). Dar mă întreb eu ce se presupune că ar trebui să fac eu acum, că de răsplătit cu aceeaşi recompensă pe fiecare în parte nu pot, adică să-i adaug în blogroll-ul meu. Am să încerc să le fac câte o vizită căt de des şi de curând pot. Le mulţumesc tuturor (84 la număr) acelora care m-au pus în blogroll nu numai pentru că aşa îmi creşte şi mie cota în blogosferă, cotă de care în ultima perioadă nu m-am sinchisit, înainte eram altfel, acum mi-au tăiat şi mie aripile ba unul, ba altul, dar le mulţumesc tuturor mai ales pentru că mă gândeam că gândurile îmi sunt citite de o mână de oameni de a căror existenţă ştiu şi le sunt recunoscător dar care mă cunosc cu bune şi cu rele, cu gânduri şi prostii. Se pare că m-am înşelat şi va trebui să fiu mai consecvent în ceea ce priveşte scrisul pe blog şi să iau mai în serios datoria la care m-am angajat, să prestez mai mult şi dacă pot mai bine, pentru că lumea, atât dintre cei apropiaţi mie cât şi mai îndepărtaţi, se aşteaptă de la mine la lucruri faine. Cu promisiunea că mă voi readuna de pe drumuri pentru că zilele astea am cam fost varză, nici măcar varză murată fiartă la sarmale, dar varză la butoi de plastic în beci. Am o temă nouă în cap, abordabilă pe blog, se numeşte Melancolia, în care îmi propun să analizez lucrurile prezente din perspectiva trecutului, sper să vă placă, o să vedeţi la timpul cuvenit despre ce este vorba. Mai promit nişte proză, din aia care v-a plăcut (sper eu) şi până acum şi ceva colaje să ne mai amuzăm şi să ne destindem niţel.  Aşadar mă înclin respectuos în faţa auditoriului meu, de fapt a cititorilor mei, şi vă doresc lecturi dintre cele mai plăcute!
13 responses to “Mă uitai în Zelist

  1. Mersi, Ionut, dar problema e ca eu nu pot intra pe blogul tau… si numai la tine mi se intampla. Ti-a mai spus cineva de problema asta? pentru ca nu cred sa fie de la mine. Ma rog… o seara faina!

  2. si eu am avut surpriza sa gasesc multi care linkeaza spre mine. de pilda, tu. multam 🙂

    • Am onoarea, Julius, sa consemnez trecerea domniei tale pe acest blog. Multumesc de comment, iti apreciez mult scrierile, le gasesc pline de umor, imi plac mai ales acelea care surprind tragicomicul romanesc. Ah, si consemnarile istorice, sunt „spumoase”. In rest, spor la inspiratie si la mai mare, te mai astept!

  3. Problema este la Internet Explorer. Iar tu probabil foloseşti acest browser. Încearcă şi cu Mozilla. 😉

  4. Si in mod sigur, cei care linkeaza catre tine sunt mult mai multi. Zelistu’ asta, daca nu l-a mentionat pe nen’tu Costache, in mod sigur a mai omis cativa!
    Una peste alta, eu ii urez prietenuluiMikael, la mai mare si…mai multi! O zi frumoasa!

  5. O urare de blogger adevărat ar fi: Să ne vedem în primii 100!…

  6. No, până aici ţi-a fost! Mâine: executarea! 🙂

Lasă un răspuns

