Uneori, mai mult Badea decât Mircea…

 

O spus Mogulu’ că iese mai ieftin aşa… făloşenia de macho care respiră virilitate prin toţi porii e aceeaşi, poate că noul angajat transmite chiar o boare mai puternică de testosteron pe metru pătrat, aberaţiile din cască le poate reproduce orice gibon, iar primatele se mulţumesc cu banane.

P.S. Poate că o să-mi aduc necazul multor fani de-ai săi, nu o fac în nume de rău, chiar îl urmăresc de câte ori pot, dar are şi el neajunsurile lui.

10 responses to “Uneori, mai mult Badea decât Mircea…

  1. Te-ar interesa un schimb de linkuri/link exchange/banner exchange ??
    Intră aici şi lasă un comentariu:
    http://thepaulyk.toateblogurile.ro/link-banner-exchange/
    Se rezolvă în câteva minute!

  2. Are neajunsuri, însă şi calităţi. Cu plusuri şi minusuri, iese la pozitiv, de regulă…

  3. la urma urmei, e si el om….

  4. adevar graiesti….ultima oara cand ne-am vazut asa era…s-a mai schimbat ceva intre timp?

  5. de o luna, sunt incepatoare…

    • iti dau un sfat, muta-te aici pe wordpress, daca ai ganduri cat de cat serioase in privinta asta. am avut si eu blog pe blogspot, si pot sa-ti spun ca platforma de pe wordpress e mult mai buna. fa-o acum cat esti inca la inceput, pe urma vei regreta. succes si bafta! te-am adaugat in blogroll, o sa-ti fac vizite din cand in cand sa vad ce ai mai scris. o zi faina!

  6. mersi pentru sfat, o sa ma documentez, ti-am spus ca sunt la inceput…dar o sa tin mine, mersi…asemenea si tie!

Lasă un răspuns

