Ponta preşedinte!

Acest articol nu e nici seo spam, şi nici nu se va contura ca un alt articol împotriva lui Iliescu, a avut greşelile lui, tind să cred că nu se putea altfel la data respectivă şi momentul în care a intrat în conştiinţa noastră politică era deja bătrân, obosit, nostalgic şi senil (sunt prea blând cu el spre dezamăgirea colegului şi prietenului Mihnea Georgescu).  

Dar iată că odată cu venirea primăverii respirăm aer proaspăt şi în politică.

Eu, unul, m-am săturat de foşti activişti de partid asupra cărora pluteşte blamul de a fi făcut poliţie politică. Nu pentru că ar fi făcut parte din fosta maşinărie de stat, dar pentru că au tendinţa de a se manifesta în plan politic ca în vremurile predecembriste.

M-am săturat de acuzaţii a căror finalitate în justiţie nu se regăseşte niciodată, de baroni locali care aplică legea discreţionar, de dezbateri în limbă de lemn, de proiecte politice fără substanţă ori proiecţie, de furturi masive la care autorităţile închid ochii pentru că sistemul, inclusiv ei, e prea corupt pentru a lua vreo măsură,  de minciuni şi manipulări de cea mai joasă speţă, de haosul social care domneşte la noi în ţară, de învrăjbirea unei categorii sociale împotriva celeilalte, de apăsarea traiului cotidian asupra fiecăruia dintre noi, fie muncitor necalificat ori doctor. Toate astea se petrec sub ochii noştri fără nici măcar o speranţă constructivă.

Poate sunt doar un alt idealist mărunt, prea pătimaş şi prea înverşunat împotriva clasei politice actuale. Dar, eu, vreau un singur lucru: Binele ţarii ăsteia. pentru că ştiu că din binele ei va decurge şi binele meu. Nu vreau decât normalitate, cu tot ce înseamnă ea: familie, muncă, sănătate, educaţie, dreptul meu la odihnă şi viaţă socială.

7 responses to “Ponta preşedinte!

  1. Să dea Dumnezeu să ai dreptate. Şi totuşi, la felul în care îl talona Năstase pe tânărul Ponta… am unele dubii.

  2. Aici sunt liniştită, că lui Ponta îi plac fetele, asta e evident. 🙂

  3. Cred că avem motive de optimism. Moderat…

  4. Şi mie tot de guşaţii din teritoriu mi-e teamă. Oricît ar fi Ponta de Ponta..

  5. Dacă tot vorbim de guşaţi, nici cu Nicuşor Constatinescu sau cum fras l-o chema pe ăla de la Constanţa, nici cu Năstase, nici cu guşatul ăla care-l tot îmbăloşa când se anunţau rezultatele şi nici cu guşatul de Mitrea nu mi-e ruşine. Când o reuşi să scape de ăştia, l-oi lua în caclul ca pe un lider adevărat.

Lasă un răspuns

