Cu degetul pe tragaci, cu pistolul la tampla.

 

Am vrut să scriu un post de o mie de cuvinte despre ce se întâmplă zilele astea în politichia românească, dar am zis că mai bine ilustrez că e perceput mai uşor şi mai nuanţat. Nu că ar fi anormale jocurile astea de culise machivelice din politichia românească, dar cred că pe şeful statului ar trebui să-l preocupe cu totul altceva decât linşarea contracandidatului său din turul decisiv al scrutinului din decembrie 2009 pentru preşedenţie. Era de aşteptat, precedentul exista în cazul lui Adrian Năstase. Zeus trebuie să dea o nouă lecţie adversarilor săi politici că nu e bine să se pună cu Atotputernicul portocaliu. Nu-mi fac eu probleme pentru Geoană, ei întotdeauna cad în picioare, dar mă întreb cu exasperare când se vor apuca să se îngrijească de ţara asta.

2 responses to “Cu degetul pe tragaci, cu pistolul la tampla.

  1. Apai ca se ingrijesc dara, si de tara asta. Au mare grija sa şpeculeze tot ce-i de speculat si sa rontaie tot ce-i de rontait. In rest, imi pare ca amm ajuns in vremea lui scape cine poate.

Lasă un răspuns

