Salt în timp

Am văzut nişte chestii faine astăzi pe youtube, cum ar fi asta  , aşa cum zice şi în video, nu va putea fi niciodată o formă de transport dar poate îndeplini visul oricui de a zbura. Poate voi avea vreodată şansa să zbor în acest fel. Vehiculul acesta mi se pare genial, tocmai prin faptul că e simplu, de o simplitate remarcabilă, dacă stai să te gândeşti, şi mai ales de un efect impresionant.

Apoi am văzut asta, da, e bicicleta cu hydrogen. Soluţia la poluare există, e cât se poate de concretă, plus că există de ceva vreme deja, doar că unii doresc ca lucrurile să rămână aşa cum sunt ele acum, cei mai mulţi dintre cei incriminaţi fac parte din OPEC, nu prea le-ar conveni să rămână fără pâine. Hydrogenul se poate face şi acasă, nici nu-ţi trebuie cine ştie ce materiale ori cunoştinţe. Dacă ai cunoştinţe tehnice cât de cât, poţi să-ţi faci singur o instalaţie la maşina proprie pe care o deţii în prezent, reduce consumul de carburant cu pâna la 30-50%.

Ce am mai văzut? Asta. Poate filmuleţul nu vă spune nimic, aşa că o să vă explic în mare despre ce e vorba. Ceea ce vedeţi în imagine e un motor, unul revoluţionar care după cum vedeţi nu e legat la o sursă de curent şi nici nu consumă vreun combustibil anume. Este un motor bazat pe magneţi permanenţi, din neodynium. Posibilităţile sunt multiple, de la a crea lucru mecanic cu un asemenea motor pentru a pune în mişcare o maşinărie sau un automobil, pînă la a produce curent electric deci energie gratuită. Din păcate sunt foarte multe interese obscure care doresc ca ordinea mondială actuală să rămână aceeaşi şi de acum încolo pentru cât mai mult timp.

Magneţii de neodynium sunt foarte interesanţi, vă spun eu, am peste 50 de bucăţi de mărimi diferite, m-au încuriozitat de când am aflat de ei prima dată. Se găsesc de cumpărat pe internet, dar sunt destul de scumpi, au şi proprietaţi terapeutice. Unii s-au distrat cu ei, în timp ce alţii au demonstrat că fantezia plus simplitatea stau la baza lucrurilor măreţe.   

Chestia asta , pe care o veţi vedea aici, e deja veche, vă spun eu. Americanii au transformat un alterantor Delco-Remy, intuind puterea magneţilor de neodynium, şi înlocuind rotorul clasic din sârmă de cupru cu un miez magnetic încă de acu’ vreo trei ani, dar tot e bine că nu suntem străini de noile demersuri tehnologice. Oricum, dacă nu mai doriţi să depindeţi de un sistem „ticăloşit”, planuri există peste tot pe internet, eu deja l-am pus în practică, la dimensiuni reduse e adevărat, dar vă pot  spune că funcţionează. Mi-am construit singur un generator electric, scoate 5 volţi, l-am făcut mai mult din hobby, pentru a-mi demonstra că sunt în stare să construiesc aşa ceva. Am în plan construcţia unui generator mult mai mare, încă îmi mai trebuie câteva materiale şi nişte timp, magneţii deja îi am.

Aşadar, viitorul e aici şi acum. Sunteţi pregătiţi?

2 responses to “Salt în timp

  1. Pingback: ALCATRAZ «

  2. Pingback: Suntem ceea ce gândim « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.

Lasă un răspuns

