Lumină prin lumină

 
 

Mi-am propus cu câțiva ani în urmă să-mi acord un timp în care să mă concentrez asupra unei singure chestiuni, asupra unui singur gând stăruitor, dacă există un Dumnezeu cu adevărat, să caut cu stăruinţă existenţa unui divin absolut, fiind foarte impresionat de numărul mare de oameni, cu o anume pregătire şi cultură, care se declarau atei deciși şi împătimiți. Am dezbătut în forul meu interior şi am răscolit infinite argumente pro şi contra, apoi dezamăgit de lipsa de profunzime a gândirii mele, o dezamăgire ca melancolie negativă, o părere de rău exprimată în prezent despre evenimente anterioare, îmi dădeam seama cât de nepregătit sunt în faţa unei asemenea provocări, am abandonat o vreme gândul fiind pe de o parte şi obosit mental şi secat de argumente. Ca apoi să mi se arate într-o bună dimineață, un gând plin de lumină şi mană spirituală, spunându-mi conclusiv în urma episodului obositor, ca un ultim argument suprem şi decisiv, căci totul până în acea clipă era în echilibru, “bineînțeles că există, atunci ce rost ar mai avea toate astea”, viața pe pământ, faptul că mănânc, că mă bucur de o carte bună, că simt că sunt iubit şi că iubesc, bucuria unui film interesant, căutarea aproape disperată de a-mi hrăni spiritul cu orice preţ  şi prin orice mijloace. EL mă ghidează şi eu îl îndrum.

 

7 responses to “Lumină prin lumină

  1. Mersi pentru pinguire, Mike, după 00.00 pinguiesc şi eu, la noua postare! O noapte liniştită să ai!

  2. Pingback: LA CAPĂT DE LINIE, SPERANŢA… (5) «

  3. Pingback: LA CAPĂT DE LINIE, SPERANŢA… (5) «

  4. Pingback: Link-Ping « Ioan Usca

  5. Draga Mikael… si vine o vreme – binecuvantata vreme – in care nu mai gandesti despre Dumnezeu. Vine asaaaa… diafan poate, in forta poate, dar ceea ce vine spre tine te scoate la propriu din minti. Esti in afara, in ekstasis. Aia este intalnirea. Nu e in minte . Niciodata acolo. Orice ar fi, chiar si din cea mai frumoasa carte ori poveste de viata. Nu e in minte, e in simtire si in vederea mai ales cu ochii inchisi.
    Vine, izbeste in plin in inima ta si acolo e. Ea, stand dintotdeauna in asteptarea clipei in care O vei vedea. Lumina din Lumina.
    Azi vin dintr-o alta etapa de drum, in care mai multi ne-am hranit unii pe altii si ne-am scaldat in Ea. Mereu aici, purtata ca o comoara de care nu stim, pana nu lasam gandul, intrand in Inima.
    El stia. Isi radia propria Inima. De aia a spus „Eu sunt Lumina lumii.”
    Si Rumi stia, indragostit de Iubitul…
    Iti doresc sa te vezi in Ea tot timpul…

  6. Pingback: Tradiţii în Joia Mare « Noaptea Iguanei

Lasă un răspuns

