No Base, no cry.

Zi nu minciunii, zi nu hotiei, zi nu demagogiei, zi nu nepotismului, zi nu grupurilor de interese, zi nu caracatitei politice, zi nu SARACIEI SI UMILINTEI.  

12 responses to “No Base, no cry.

  1. Am trimis prea repede: talentul la scris nu-ti lipseste!

  2. Sunt imbracata din cap pana in picioare in violet.
    Pana si elasticul cu care imi prind parul e violet! 🙂

  3. Pingback: LIBERTATE «

  4. Cred ca am incurcat mai sus niste…borcane! Scuze!
    In legatura cu NBD, voi posta si eu, nu de altfel dar nu vreau sa se creada ca eu l-as pupa-n cur pe cel in cauza!!! Offf, mai sunt patru ani jumate sa-l suportam! Nu l-o apuca subit dorul de mare sa lase pe atul mai cu cap sa ne conduca?

  5. Pingback: Stupul II « Ioan Usca

  6. Pingback: Poveste de Paşti « Ioan Usca

  7. Pingback: Pascală – P.A. « Noaptea Iguanei

  8. Pingback: Silavaracald » Just for fun!

Lasă un răspuns

