Un firav semn de viata

Stiu ca va asteptati sa postez ceva. Nu e ca nu as avea ce, dar nu am linistea necesara ca sa scriu. Prefer ca scrisul sa-mi aduca aminte despre perioadele frumoase ale vietii mele, acum trec printr-un tumult datorat mai multor cauze. O sa revin cat mai curand posibil.

Sunt perioade ca aceasta in care trebuie sa ma intorc la viata reala. Ma refugiez adesea in alter ego-ul meu virtual doar in acele clipe, perioade cand viata reala nu ma trage cu picioarele din nou pe pamant cu brutalitate. Inainte de toate trebuie sa-mi asigur existenta, si atunci cand ma angajez intr-un proiect, ma dedic trup si suflet. Nu spun ca va neglijez pentru ca nu am timp, dar pentru ca nu am disponibilitatea spirituala ca sa scriu. Ceva. Orice.

Ne recitim cat mai curand, cu tot la fel de multa placere.

19 responses to “Un firav semn de viata

  1. Sunt momente în care prioritătile se schimbă… La bună recitire!

  2. Noi suntem pe fază…

  3. Treci la treabă! 😉 Când vei avea starea necesară, ne vei găsi aici, aşteptându-te!

  4. Yo! Live your life, man!

  5. Pingback: Regina arkudă şi amuletele puterii « Ioan Usca

  6. Pingback: Regina arkudă şi amuletele puterii « Ioan Usca

  7. Eşti al patrulea din blogrollul meu care se cere afară pentru un timp sau de tot!
    E clar: criza asta economică nu poate fi străină de secătuirea energiilor noastre ludice.
    Păcat…
    Te aşept să revii! 🙂

  8. ce de prieteni! este un sentiment foarte placut cand descoperi ca ai atatia prieteni care te sustin. va multumesc tuturor, promit sa revin cat mai repede. va doresc tuturor o saptamana usoara.

  9. Pingback: Meditația de luni « Gabriela Savitsky

  10. Pingback: Eroului necunoscut – Sange balcanic (75) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  11. Pingback: Recomandari » Geeo's blog

  12. Pingback: Noaptea Iguanei » De ziua bărbatului

  13. buna, vroiam sa vad daca stii de proiectul asociatiei Colors – Coloreaza-ti comunitatea (detalii gasesti pe http://plinideidei.wordpress.com) si daca nu vrei sa faci parte din echipa bloggerilor brasoveni. astept un raspuns din partea ta 🙂

  14. Am trecut doar ca să văd dacă eşti acasă. Încă nu. Mai vin… 🙂

  15. Salutare,
    Am si eu un site de Filme Online Gratis si anume http://www.filme-online-gratis.com
    Daca doresti un link sau banner exchange si noi te rog sa vizitezi http://filme-online-gratis.com/blog/linkbanner-exchange/
    sau sa ma contactezi pe mess la id : filme_online_gratis
    O zi frumoasa in continuare!

  16. Pingback: Pizza/mâncare chinezească. Orasul PA « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  17. Pingback: Lectia de cinism (II) « Vânare de vânt

  18. Pingback: Link-uri interesante ! « Lamaieacra's Blog

  19. Pingback: Link-uri interesante ! « Lamaieacra's Blog

Lasă un răspuns

