Viaţa te poate costa 10 lei

– E aia în geam, tu mami!

-Care, iubi?

-Cum care? Aia de s-a apucat să facă trotoarul!

-Păi, da! Dar asta a mai făcut trotoarul şi înainte, nu e ceva nou pentru ea…!

-Pihaaa, ce plouă! S-a pus de o ploaie cu găleata, nu glumă! Mamamia, şi ce fulgeră! E rupere de nori!

-Hai să mă ajuţi! Să curăţ cartofii ăştia, nu te mai holba pe geam la aia, că oricum nu-ţi arată nimic pe moka aşa.

-Cică au dat-o afară de la confecţii. Femeia muncea, mergea în fiecare zi la muncă, pleca odată cu mine, venea acasă odată cu mine seara. Da’ ştii cum sunt femeile, curvă în sus, curvă în jos, din curvă n-o scoteau prin secţie, şi totuşi ea nu zicea nimic, îşi vedea de treaba ei, nu deranja pe nimeni. Şi pe cine să dea afară prima când a fost vorba de disponibilizări, pe curva de pe Neptun 8, de la patru.

-Da, bărbată-său ăla, cum se împacă oare cu ideea că asta merge la produs? În cursul zilei şi-o trage cu toţi nespălaţii şi seara se-ntoarce acasă la el.

-Nu ştiu, ce să zic, măi mami…!? La urma urmei, femeia aduce bani acasă, e o meserie ca oricare alta. Femeia se spală, se pregăteşte dimineaţa, că doară o văd când îmi fac cafeaua, se îmbracă curat, îşi scoate câinele la pişare şi pleacă.

-Ei da, lasă-mă şi tu în pace! Ţie ţi-ar conveni să mă duc la produs şi după aia să mă-ntorc la tine acasă?

-Ţigări mai sunt?

-Păi, n-ai zis că ne lăsăm? E mai bine de 10 lei pachetul acum că au mărit TVA-ul!

-Ia! Că şi-a aprins o ţigară aia! Ce bine ar fi fost dacă era blocul nostru mai aproape, să-i cer o ţigară. Aşa mă ard plămânii după o ţigară, de azi dimineaţă n-am pus ţigară în gură, i-am cerut una lu’ şefu’ de obiectiv, a zis că-mi dă, da’ e şi prima şi ultima pe care mi-o dă.

-Las-o naibii de ţigară, hai să mă ajuţi cu cartofii!

-Ehe, de-o bere nici nu mai spun… ce ar fi mers acuma! Ca unsă! Vezi aia îşi permite, noi nu! Mamamia, ce a trăznit iară! Mi-a fulgerat direct între ochi… ptiu, drace! Cred că a fulgerat vreun pom, aşa tare s-a auzit!….  Aoleu! S-a aruncat aia pe geam!

-Eşti nebun!…. Vorbeşti serios!?

-Da, măi mami, dacă-ţi spun! Acu’ o secundă era la geam, am văzut-o că s-a urcat pe pervaz, şi dup-aia buf pe pământ exact când a fulgerat.

-Păi,cheamă salvarea ce mai aştepţi?!

-E întinsă pe jos acolo, nu se ridică. Nu mai mişcă! O fi murit săraca..!?

Lasă un răspuns

