Doo chestii

Două chestii care merită de a fi notate astăzi:

Primul are relevanţă pentru toată lumea, cel de-al doilea doar pentru mine. Păi anume, referitor la accidentul lui Şerban Huidu vă pot spune că m-am gândit aşa cum s-au gândit toţi românii, că bine că s-a întâmplat în Austria pentru că în spitalele din România nu ar fi avut nici o şansă sau, mă rog, una aproape de zero. După ce am auzit că e internat într-un spital din Innsbruck mi-a venit inima la loc, gândindu-mă că acolo chiar au ustensilele şi cunoştinţele (doctorii) de care au nevoie pentru a-i salva viaţa simpaticului nostru „Cârcotaş”. O să-i ducem lipsa o perioadă, dar cred în însănătoşirea lui cât mai grabnică.

Al doilea lucru de semalat pe ziua de azi, are legătură absolut cu mine şi numai cu mine. În perioada aceasta, a sărbătorilor de iarnă, îmi place la nebunie să văd filme cu Chavey Chase sau cu Leslie Nielsen, e aproape ca o tradiţie personală.

În rest, vă doresc sărbători fericite în continuare şi aveţi grijă la cârnaţi, atât la propriu cât şi la figurat.

2 responses to “Doo chestii

  1. Prefer filmele vechi (alb-negru) pentru perioada asta și cele cu Louis de Funès 🙂

  2. In loc de Huidu mai bine scriati de Marin Constantin.

Lasă un răspuns

