ZodiaQ

Pentru că am citit pe un blog de mare succes la ora actuală părerea prorpietarului în drept al spaţiului virtual ocupat acolo în materie de zodii-zodiac, o să-mi dau şi eu cu opinia, dar nu despre părerea dânsului care departe de a fi absconsă, e de-a dreptul ignorantă. Şi sper să nu greşesc şi să-mi dau cu opinia în meclă.

Se ştie dintodeauna că astrele au influenţat viaţa omului printr-o modalitate sau alta. E de comun ştiut că luna plină atrage după sine mişcările de flux-reflux, adică mareele. Având în vedere că suntem construiţi fizic într-un procentaj de aproximativ 70%-80% apă, mi se pare cam imposibil ca fazele lunii să aibă un efect oarecare asupra mărilor şi oceanelor şi asupra noastră ba. Eu, unul, resimt zilele cu lună plină, am dureri de cap uneori şi adesea sunt mai iritabil decât în restul zilelor.

Se mai ştie deasemenea  că-n fiecare microcosmos se reflectă un macrocosmos, aceeaşi structură schematică o are şi un atom precum şi sistemul solar, un nucleu în jurul căruia gravitează particule încărcate cu o anume energie, ocupând o anume masă.  Omul în structura lui este un sistem complex care poate fi foarte uşor perturbat atât de factori interni cât şi de factori externi. Ori a spune că tu ca fiinţă individuală nu crezi în zodii, adică o influenţă astrală asupra organismului, este ca şi cum ai afirma că te pişi contra vântului şi nu-ţi pasă.

Bine, de la a recunoaşte că Universul întreg are o influenţă asupra ta până la a crede la o „prescripţie” zilnică conform unui standard este cale lungă, recunosc. Dar se pot observa anumite similitudini între reprezentanţi ai aceleaşi zodii, poate pentru că mediul a determinat aceaste „schimbări” la indivizi care s-au născut la date apropiate. Putem spune despre anume zodie că este indolentă, poate acest lucru se răsfrânge asupra nativilor din acea zodie datorită condiţiilor de mediu care au făcut ca informaţia genetică care le-a parvenit în momentul venirii pe lume să fie de aşa natură cât să le transmită că nu e tocmai bine să te agiţi ca un pepsi pe o vreme de  minus 20 de grade celsius şi că mai bine ar fi să-ţi conservi energia pentru lucruri care merită cu adevărat. (lucru observat la populaţiile care locuiesc mai la nord faţă de spiritul mai coleric, mai agresiv al populaţiilor de mai la sud cu un climat mai cald).

Dar, totuşi, parcă e ceva mistic, dincolo de înţelegerea umană cum anumite specificaţii „tehnice” din comportamentul uman aparţinând unei zodii pot fi aplicate ca o „cheie” standard  în descifrarea aceloraşi nativi ai zodiei. Cu cât conştiinţa respectivă este mai brută, mai necizelată, mai necultivată, cu atât sunt mai pregnante însuşirile generale ale zodiei din care face parte individul respectiv.

Tind să cred că materia interacţionează în Univers prin forţe vizibile şi invizibile pe care nu suntem capabili să le receptăm, cum sunt frecvenţele radio, ultrasunetele, razele ultraviolete,  care ne influenţează în mai mare sau mai mică măsură atitudinile, comportamentul, trăirile interioare, dar aceste lucruri există, sunt cât se poate de concrete.

Nu cred că Dumnezeu a creat un întreg Univers doar ca noi să ne fericim de bolta înstelată a serilor de Mai. Scena trebuie privită în ansamblul ei, cred că fiecare are o hartă astrală, fiecare are un destin de împlinit. Acţiunile noastre de azi se răsfrâng  în repercursiuni viitoare ca o undă sinusoidală care intersectează traiectoria liniară a existenţei, distanţele între punctele de intersecţie sunt parametrii în funcţie de care măsurăm trecerea fiecăruia.

3 responses to “ZodiaQ

  1. Am citit postul tau si am si eu ceva de adaugat/comentat/clarificat:
    – in primul rand zodiile, la originea lor, au fost construite pe baza constelatiilor pe care le-au devansat in timp cu aproape 25°. Adica daca te uiti acum pe cer, soarele apare la 14°15” in Capricorn, pe cand astrologii (majoritatea covarsitoare a lor) il considera la 9°09” in Varsator.
    – astrele nu te influenteaza ci iti dau o anumita predispozitie, tu fiind liber sa utilizezi energia respectiva cum vrei tu.
    Spre ex, daca tu ai niste lapte, un ou, cateva linguri de zahar si cateva de faina (in harta astrala natala), poti sa te apuci sa faci clatite, dar iti vor iesi mai bine daca gasesti (un partener) cu apa minerala 😀 Sper ca s-a inteles metafora…
    – pentru a putea intelege totalitatea patternurilor in care un om actioneaza si reactioneaza la mediu e necesar sa se studieze pozitiile in zodii ale tuturor planetelor + aspectele dintre ele…
    – materia interactioneaza in univers prin frecventa de rezonanta… si ca sa o receptionezi trebuie sa-ti potrivesti „antena” constiintei 🙂

    • eu nu scriu posturi, ci articole. vreau sa cred ca intre horoscop si zodiac e o mica diferenta, si anume aceea ca horoscopul e o credinta pagana prin care se putea prezice destinul cuiva, pe cand zodiacul spune doar ca suntem guvernati fiecare de o planeta tutelara. diferenta survine din faptul ca horoscopul il pune in pozitia pe cel care-l intocmeste de a se crede aproape de Dumnezeu daca nu chiar Dumnezeu insusi, pe cand unul care crede in zodiac isi da seama de influenta pe care o au planetele asupra lui dar fara a-si asuma aroganta ca se poate impotrivi in vreun fel destinului. nu poti obtine o derogare de la responsabilitatea destinului prin simpla previziune conforma unui horoscop.

  2. Imi cer scuze pentru categoria in care am incadrat creatia ta online din nestiinta 🙂
    Totusi, ca ai adus vorba de horoscop… am mentionat eu cumva in ce am scris ca vorbesc despre horoscop? Mie imi place sa cred ca in ultimii 4 ani de cand m-am apucat de studiat astrologia am reusit sa inteleg ce trebuie luat ca atare si ce trebuie cercetat amanuntit.
    Horoscoapele care sunt publicate prin reviste/ziare etc se fac tot pe baza hartilor astrologice si pe baza tranzitelor planetelor, iar in cazul in care nu se potrivesc este pentru ca se fac fara sa se tina cont de casele individului, ci se fac la scara mai mare, tinandu-se cont de casa zodiei respective.
    Mi-ar placea totusi, daca ai putea sa-mi dai un exemplu concret, legat de influenta planetelor asupra ta, la modul de guvernare…
    Si tot n-am inteles daca tu esti adeptul zodiacului sau adeptul horoscopului… si tu mai zici si ca destinul e ceva ce nu poate fi stiut sau nu poate fi schimbat… eu consider totusi ca poate fi stiut, chiar recomandat, si tocmai incercarea de a-l schimba e ceea ce provoaca toate evenimentele care il determina.

Lasă un răspuns

