Mulţumesc, Vodafone!

Nu prea mi se-ntâmplă să fac reclamă gratuită nimănui, nici măcar reclamă plătită nu mă prea îndrum ori pricep să fac, dar de data aceasta compania Vodafone România m-a impresionat cu un gest de neegalat în istoria recentă a României din partea unei persoane juridice. Compania Vodafone a donat impresionanta, şi când zic impresionantă chiar mi se pare astfel având în vedere vremurile prin care trecem, suma de 350.000 de euro în cadrul unei ample campanii  de strângere de fonduri iniţiată de Asociaţia Salvează Vieţi.

Obiectivul campaniei este strangerea unui milion de euro pentru construirea unui centru de diagnostic si tratare a cancerului la copii, la Clinica de Oncopediatrie Luis Turcanu, Timisoara.

Vreau să vă spun că sunt fan Vodafone dintotdeauna, chiar de pe vremea de când erau Conex, dacă e posibil aşa ceva. Oferta Vodafone mi s-a părut întotdeauna cea mai bună de pe piaţa comunicaţiilor mobile. Au avut o singură perioadă de rătăcire chiar când Conex a fost preluat de Vodafone, spun asta pentru că oferta lor a fost întotdeauna clară şi la obiect, asta am admirat la ei cel mai mult, plus preţurile speciale la telefoane. Restul ofertelor la abonamente de pe piaţă mă năucesc de-a dreptul, îmi place să mi se spună pe şleau, aveţi atâtea minute în reţea gratuite, aveţi atâtea minute naţionale şi internaţionale gratuite şi atâtea mesaje gratuite. Vrăjeli de genul, minute cu numere favorite nu mi s-au părut niciodată variante viabile pentru că eu nu vorbesc doar cu nevasta sau cu cel mai bun prieten la telefon, am un univers mult mai larg de cunoştinţe pe care le sun periodic, fie colaboratori, colegi de servici sau de şcoală.

În 18 decembrie anul trecut mi-a expirat contractul  pe care-l aveam încheiat cu compania în cauză. M-am uitat bine mersi pe site, mi-am ales telefonul  care mi-a plăcut cel mai mult şi abonamentul cel mai potrivit pentru mine şi m-am dus la cea mai apropiată reprezentaţă Vodafone. Am ales abonamentul promoţional Vodafone Complet 800 Internet pe mobil Plus care îţi oferă 125 minute naţionale şi 800 minute în reţea lunar, pe viaţă, pentru că în minutele respective de convorbire mi s-a părut că mă încadrez cel mai bine.

În mai puţin de un sfert de oră aveam în mână telefonul pe care mi l-am dorit cu mai puţin de 100 de lei, mi-au scăzut punctele de fidelitate, şi un abonament de aproape 70 de lei. Vreau să vă spun că am atâtea minute de vorbesc până mă plictisesc şi nu trec de planul tarifar lunar (Chiar m-am gândit să-i dau abonamentul lu’ nevastă-mea că ea întotdeauna se întinde la telefon)  Nokia E5 are GPS, reţele de socializare preinstalate, Twiter, Facebook, urmăresc şi FAIN-ul de pe el, posibilităţi de download şi lectură E-book, urmărire Youtube prin conectare WI-FI cu viteze de trafic în timp real, cred şi eu cu un procesor de 600 MHZ şi o memorie RAM de 250 MB.

Sper ca Vodafone să menţină aceleaşi standarde ridicate de satisfacere a clienţilor săi prin ofertele mai mult decât tentante şi să dea dovadă de aceeaşi atitudine prosocială implicându-se în tot mai multe proiecte umanitare. Mulţumesc încă o dată Vodafone una din puţinele companii de pe piaţa românească care lucrează cu adevărat la un nivel profesionist.

One response to “Mulţumesc, Vodafone!

  1. Servus Mikael! Abia cum am realizat ca nu erai trecut in blogroll-ul meu cu noul domeniu si… am remediat, cu scuzele de rigoare!
    Relativ la articolul tau:
    Gestul acestei companii este unul demn de urmat si de alte mari companii din Romania. In ceea ce priveste ofertele Vodafone, ele sunt asa cum sunt acum, numai datorita concurentei!
    O zi frumoasa, cu realizari!

Lasă un răspuns

