Mi-e dor de scris…

Mi-e dor de scris…. Şi ce aş putea să vă scriu? Mai nimic, s-au schimbat aşa de multe şi totuşi au rămas cam toate la fel, adică îmi pare acum că aşa a fost dintotdeauna.

Sunt tată. Sunt cap de familie, iată-mă în postura cea mai delicată, nu mai sunt responsabil  numai pentru mine, oricum nu dădeam doi bani pe viaţa mea, dar sunt responsabil pentru fericirea luminii ochilor mei.

Mi-au spus mulţi că nu ştii ce înseamnă să fii părinte  până nu-ţi vezi copilul. Aşa este, nu pot descrie în cuvinte ce am simţit atunci. Se numeşte Larisa, şi are 6 luni acum, ce a fost mai greu a trecut, spun unii, ce este mai greu de-abia acum o să vină, spun alţii. O să mă conving singur, dar mi-e dor de scris…

Lasă un răspuns

