Rafinament

Diana Coman a creat această imagine în mintea mea parcurgând rândurile articolului postat pe blogul ei.

5 responses to “Rafinament

  1. Eu ma bucur mult ca au rezonat cuvintele mele, dar creatia e totusi a ta, nu a mea. Dreptunghiul acela negru nu-mi da pace… 🙂

    • Dreptunghiul suntem fiecare din noi. Ne dorim fiecare din noi, accedem spre o lume superioară, prin rafinament, dar orice lucru creat de mâna umană poartă amprenta artificialităţii tocmai datorită superficialităţii de care e capabil omul. Natura umană nu ar trebui să fie una intrinsecă, îndreptată spre binele propriu ca motiv suprem în viaţă, a căuta rafinamentul pentru a ne fi nouă bine pe plan social, financiar, emoţional. Mai presus de aceste gânduri trebuie să căutăm armonia, armonia cu mediul înconjurător, cu ambientul, cu noi înşine dar mai ales cu cei din jur asemenea nouă.

    • o-ho-ho, notăm scurta trecere a cetateanului Popescu pe-acilea si constructivul sau mesaj. va mai asteptam dom’ Popescu pe la noi, chiar daca nu va intampinam cu discuiti de ceai si bomboane de pom. Vă dorim o duminică plăcută!

  2. Profund, ai talent 🙂

Lasă un comentariu