Răspuns la invitaţie

Mă duc la chef, m-a invitat unchiu’ Vania. Sărbătorim ziua bărbatului şi romanul lui nea Costache, „O viaţă împreună”. O iau şi pe Melami cu mine, se deghizeză ea în mascul, să sărbătorească cu noi de casă nouă. Melami fii bărbată! Şi-l cinstesc şi pe Adrian că mi-a dat premiul de SS (scriitor superior) , şi lui Cris Lisandru-i sunt dator cu o bere, nu am uitat. Sper să vină şi Călin, chiar dacă are doi copii, poate şi-o face timp, şi dacă suntem la Timişoara, la unchiu’ Vania, poate vine şi Mircea, să se mai relaxeze că prea-i încordat zilele astea, şi congresul şi fainul, prea multe pe capul lui. O să ne distrăm de minune!

21 responses to “Răspuns la invitaţie

  1. Chiar, că avem şi noi romane de sărbătorit! Vom bea dublu…

  2. Bre’ io mai c-as veni, ca numa’ oameni de calitate ai acolo-n lista ceea. Ma rog, minus Usca :D.

    Unde se tine ?

    PS. Sa-l iau si pe zoso de-o aripa ? Sau ati vorbit deja de entertainment ?

    • se ţine la dânsu’ acasă şi de circăraie se ocupă unchiu’ Vania, vrea să fie surpriză. dar poci să-l aduci şi pe zoso pentru orice eventualitate, s-o găsi vreo cuşcă să-l ţinem şi pe el, iar resturi de la masă or rămâne că doară nu roadem oasele că nu mai rămână nimic din ele.

  3. Mnoa poi atunci asteptam sa ne invite dansu’, sa nu fie surprize.

  4. Sa va dicstrati grozav si sa petreceti strasnic va doresc, ca-i asa precum spune Mircea, invitati unu si unu. Intre timp, io pregatesc moarea. Cu de ce ? De varza, pentru omi mahmuri 😀

  5. Tu si cu muierile… drept sa-ti spun, acu ca suntem intre barbati, io mereu te-am suspectat 😀

  6. Mircea, ha ha, io nu-s invitad (si unde mai pui ca am si obligatii 😛 ), asa ca noa, ma fac si io util cum poci. Da-mi place cu muierile, nu zic nu 😀

  7. Băieţi, nu pot să vă urez decât distracţie plăcută!

  8. Pingback: VORBE «

  9. E rost de party… Să fie. Băutura să curgă, să cânte lăutarii…

  10. Da, a angajat cica si niscai balerine! La ce ora o fi?

  11. Wow, ce bine! O petrecere numai între noi băieţii! Mda, ştiu că nu-mi foloseşte mai la nimic şliţul de la pantaloni, dar întotdeauna m-am simţit mai confortabil printre voi decât printre fete. Nici n-o să mă observaţi că-s o ţâră altfel! Îmi activez vocabularul buruienos şi o să beau cot la cot cu voi bere (fără alcool, dar n-o să vă prindeţi, că-i rup discret eticheta).
    Abia aştept! 🙂

  12. Gândul meu e deja acolo.

Lasă un comentariu